Inschrijvingen SLAC/Academie

Inschrijvingen schooljaar 2021-2022

 

Inschrijvingsperiode

De herinschrijvingen van huidige leerlingen/studenten die in dezelfde klasgroep blijven gaan door van donderdag 3 juni om 14u00 t.e.m. zondag 6 juni 2021 om 23u59.

De herinschrijvingen van huidige leerlingen/studenten die van klasgroep veranderen gaan door van woensdag 9 juni om 14u00 t.e.m. zondag 13 juni 2021 om 23u59.

De inschrijvingen van nieuwe leerlingen/studenten (dus ook nieuwe broers en zussen van huidige studenten) gaan door van maandag 21 juni om 14u00 t.e.m. donderdag

30 september 2021 om 23u59.

Alle studenten dienen ingeschreven te zijn voor 1 oktober 2021.

Studenten specialisatie, GRAAD 3 en GRAAD 4 kunnen bijkomend een tweede atelier volgen. Meer info kan je terugvinden achter de knop “tweede optie”.

 

 

 

Inschrijven en betalen gebeurt uitsluitend online

via https://mijnacademie.be/slac_academie

 

Tarieven

Een leerling betaalt minimum het inschrijvingsgeld vastgelegd volgens de ministeriële bepalingen. Het schoolbestuur heeft het recht een bijkomende bijdrage te vragen voor materiaalkosten. Het inschrijvingsgeld dient binnen de 36 uur betaald te worden. De inschrijving van een leerling is pas definitief na het betalen van het wettelijke voorziene inschrijvingsgeld. Bij een laattijdige betaling wordt de inschrijving uit het systeem verwijderd.

 

Betalen kan enkel online via bancontact, niet via overschrijving. In uitzonderlijke gevallen kan dit ook op afspraak in de hoofdschool in Leuven. Een leerling kan sociale reducties krijgen (zie “Inschrijvingsgeld” voor de volledige lijst).

 

Tabel tarieven

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Terugbetalingen

Gedeeltelijke terugbetalingen kunnen aangevraagd worden tot en met 30 september 2021. Een leerling die in aanmerking komt voor een verminderd tarief moet het vereiste attest kunnen voorleggen bij inschrijving. Dit attest kan de leerling zelf uploaden bij de online inschrijving. Zonder het vereiste attest wordt het volledige inschrijvingsgeld betaald.

 

Volledige terugbetalingen wegens uitschrijving kunnen aangevraagd worden tot en met 15 september 2021

 

Na 15 september 2021 kan uitschrijven nog t.e.m. 31 januari 2022, dit is zonder terugbetaling van het inschrijvingsgeld.

Uitschrijven na 31 januari 2022 kan enkel in uitzonderlijke gevallen (verhuis naar het buitenland, medische redenen, …) met toestemming van de directie.

 

Een terugbetaling aanvragen kan via de formulieren “Gedeeltelijke terugbetaling” en “Volledige terugbetaling”.

 

Hulp nodig?

Bij vragen of problemen kan je telefonisch contact opnemen met het secretariaat in Leuven via 016 22 08 70.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het secretariaat is telefonisch te bereiken op volgende uren:

 

elke weekdag 10u00-12u00 en 14u00-16u00